Mer i: - Off topic - (OT)
-
Hör och häpna
Pratade med svärmor härom dagen. Hon har under ett par år haft "på gränsen till diabetes" som hon uttryckt det. Hon har ingen behandling, men hennes diabetessköte...
» Till diskussionen -
LCHFares egna lockrop!
Jag tror jag har det nu. Om det inte känns som det ultimata lockropet för just Dig så kom gärna med ett annat förslag!1 - 2 - 3 - OST !!...
» Till diskussionen -
OT - sälja fotografier?
Hej! Kom just på att detta kanske är en fråga för fotoforum men jag ställer den här oxå. Jag har blivit tillfrågade om...
» Till diskussionen -
Vad gillar ni för musik?
Jag gillar r&b och hiphop plus soul.
» Till diskussionen -
fraxellaser mot ärr
Himla ot här men vill ej byta forum!!! trivs här!!! Har tidigare haft acne o nu ärr kvar...är det någon som provat fraxellaser? Koldioxidllaser? Bra resultat elle...
» Till diskussionen
känns inte som att jag kommer att klara av det. Dom nuvarande har jag haft i 6 veckor och står inte ut längre. Har hållt på sen i april och fått olika slipningar/glas, och jag kraschar ägg mot diskbänken, kliver fel i trappor, vågar inte köra in/ut bilen i garaget (inte köra bil överhuvudtaget förresten) med mina. Blä! Kanske finns det människor som helt enkelt inte kan ha progressiva glasögon? I så fall är jag en av dom, men det känns ju inte kul att behöva släpa med sig läsglasögon och byta hela tiden.

) för enligt optikern ska jag inte ha mina "vanliga" när jag jobbar, för det blir helt fel styrka på avståndet till datorskärmen, och jag kommer att få huvudvärk och andra ögonbesvär. Så det är därför jag har två olika. Har idag vanliga avståndslinser, som jag kompletterar med terminalglasögon (i en styrka) när jag jobbar. Skulle inte fixa att se på skärmen utan dessa glasögon, jag har för stark styrka på linserna för att kunna fixa det. Läsa tidning ska vi inte tala om...
att det har blivit ngt större problem